Czego szukamy
Jesteś osobą, która:
• lubi pracować z ludźmi,
• posiada wcześniejsze doświadczenie w administracji kadrowej,
• zna polskie prawo pracy, a szczególnie zagadnienia związane z ewidencją czasu pracy,
• posiada wiedzę z zakresu zarządzania dokumentacją personalną,
• świetnie się komunikuje i współpracuje,
• posiada umiejętności analityczne,
• potrafi priorytetyzować zadania,
• posiada wcześniejsze doświadczenie z systemem SAP Global View,
• dobrze porusza się w środowisku MS Office – w szczególności Excel,
• komunikuje się w języku angielskim oraz polskim na poziomie min. B2.
Twoje odpowiedzialności
• odpowiedzialność za zgodność procesów administracji kadrowej z wewnętrznymi procedurami oraz w oparciu o polskie prawo pracy,
• pierwsza linia kontaktu dla pracowników i liderów w kwestiach kadrowych,
• ścisła współpraca z działem administracji personalnej i płacowej,
• przygotowanie dokumentów kadrowych oraz zarządzanie dokumentacją personalną,
• tworzenie raportów i zestawień,
• administracja benefitami.
Poznaj nasz dział
HR Specialist jako członek zespołu Local HR Unit zapewnia doskonałą i profesjonalną obsługę administracyjno-kadrową dla pracowników Ingka BSC. Ponadto, angażuje się w ciągłe doskonalenie procesów administracji kadrowej, aby aktywnie przyczyniać się do rozwoju biznesu. Buduje silne relacje ze współpracownikami, liderami i menedżerami. Jest istotną częścią zespołu, w którym wartości IKEA są integralnym elementem środowiska pracy i gdzie ludzie pracują w poczuciu wspólnoty. Współpracuje z biznes partnerami z wewnątrz i spoza organizacji oraz dba o współpracę na najwyższym poziomie, zgodną ze standardami Ingka BSC.
Masz pytania? Skontaktuj się z nami!
Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące procesu rekrutacji, skontaktuj się z nami recruitment.bsc.pl@ingka.ikea.com.
Rozmowy prowadzimy w trybie ciągłym i zamkniemy ogłoszenie, gdy znajdziemy odpowiedniego kandydata/kandydatkę. Więc nie wahaj się i aplikuj już dziś, przesyłając swoje CV.
Serdecznie zapraszamy do składania aplikacji i czekamy na spotkanie (online)!
TROCHĘ O NAS
Jako Ingka Business Service Center jesteśmy częścią IKEA i wspieramy sklepy oraz inne spółki IKEA w zakresie usług finansowych oraz kadrowo-płacowych. Z nam możesz rozwinąć skrzydła w obszarze HR. Docenimy zarówno Twoje wykształcenie językowe, jak i doświadczenie w zarządzaniu zasobami ludzki, jednak szczególnie ważne jest dla nas to, czy przemawiają do Ciebie nasze wartości takie jak poczucie wspólnoty, prostota czy poszukiwanie nowych rozwiązań. U nas możesz być sobą i pracować tak, jak chcesz – nam zależy na Twojej autentyczności i swobodnym wyrażaniu siebie. Stawiamy na stabilność zatrudnienia i budowanie długotrwałych relacji z naszymi pracownikami.
Kiedy poznasz nas bliżej przekonasz się, że praca w IKEA… znaczy więcej!
Oferujemy pracę pełną miłych akcentów:
• hybrydowy model pracy,
• fanastyczne biuro wyposażone meblami IKEA, podzielone na strefy do pracy oraz relaksu i kreatywnej współpracy,
• bezpłatny parking podziemny z ładowarką elektryczną oraz parking dla rowerów,
• stabilne zatrudnienie (umowa o pracę),
• elastyczne warunki zatrudnienia (w zależności od zespołu – w pełnym i niepełnym wymiarze godzin),
• elastyczne godziny pracy (zaczynamy pracę między godziną 7 a 10),
• premia roczna uznaniowa, zależna od wyników w danym roku fiskalnym,
• dodatek za pracę w domu,
• system kafeteryjny – pula benefitów do wyboru (m.in. karta Multisport, bilety do kina, bony na zakupy, pakiet medyczny dla bliskich),
• program lojalnościowy Tack! dla pracowników – pracując z nami dłużej, zyskasz dodatkową nagrodę finansową,
• prywatna opieka medyczna dla pracowników IKEA i ich rodzin,
• wsparcie dobrego samopoczucia – przedpłacona karta lunchowa Edenred, Program Wsparcia Pracowników – pomoc w trudnych sytuacjach życiowych,
• ubezpieczenie od nieszczęśliwych wypadków i plan emerytalny,
• nagrody jubileuszowe, prezenty oraz imprezy okolicznościowe,
• dodatkowy 4-tygodniowy urlop ojcowski,
• dofinansowanie nauki języków obcych.
Inne podobne oferty pracy, które mogą Cię zainteresować