Co będzie należało to Twoich obowiązków?
• Przetwarzanie i codzienne monitorowanie płatności przychodzących
• Księgowanie wyciągów bankowych
• Zapewnienie poprawności ujętych w księgach rachunkowych kwot, poprzez uzgadnianie i wyjaśnianie rozbieżności w ramach spółki i z jej kontrahentami/odbiorcami zewnętrznymi
• Wsparcie działu AR/OTC oraz współpraca z innymi działami
• Procesowanie ogólnych skrzynek mailowych
Czego oczekujemy?
• Znajomości języka niemieckiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację – warunek konieczny
• Podstawowej znajomości prawa bilansowego
• Wykształcenia kierunkowego
• Doświadczenie na podobnym stanowisku, mile widziane w branży FMCG
• Dobra umiejętność obsługi MS Excel
Dlaczego my?
• Praca u nas nigdy nie jest nudna i monotonna
• U nas możesz pracować hybrydowo – 3 dni z biura, 2 dni z domu • Oferujemy Ci elastyczne godziny rozpoczęcia pracy
• W święta otrzymujemy bonusy
• Możesz zapisać się na darmowy kurs języka angielskiego lub niemieckiego i szlifować z nami język
• Dla zmotoryzowanych zapewniamy miejsce parkingowe lub nowoczesną i monitorowaną rowerownię
• Dodatkowe benefity jakie otrzymasz to: dofinansowanie do karty sportowej, ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna
• W ramach programu poleceń pracowniczych ‘SAMI SWOI’ możesz polecić nam kandydata do pracy i zyskać 2.000 PLN
• Jeśli lubisz nasze produkty, to wykorzystaj w naszym sklepiku firmowym zniżkę pracowniczą na produkty Lisner
Inne podobne oferty pracy, które mogą Cię zainteresować