Wczytywanie...
2024-01-02

Twój zakres obowiązków:

  • Inicjowanie i podejmowanie decyzji zmierzających do maksymalizacji wyników sprzedaży i optymalizacji efektywności Spółki;
  • Współuczestniczenie w budowaniu strategii pozyskiwania kontraktów i nadzór nad ich realizacją zgodnie z ofertą i oczekiwaniami Zarządu;
  • Tworzenie optymalnych założeń koncepcyjnych dla pozyskiwanych kontraktów;
  • Udział w negocjacjach z Klientem;
  • Nadzór nad procesem ofertowania kontraktów;
  • Raportowanie o stanie prac nad poszczególnymi ofertami zgodnie z oczekiwaniami Zarządu;
  • Nadzór nad zgodnością projektu i realizowanego kontraktu zgodnie z ofertą i oczekiwaniami Zarządu;
  • Ścisła współpraca z Zarządem Spółki i jej Dyrektorami, w szczególności z Dyrektorami Realizacji i Dyrektorem Działu Zakupów Centralnych, mająca na celu optymalną realizację kontraktu zgodnie z założeniami poczynionymi na finalnym etapie pozyskania kontraktu;
  • Reprezentowanie firmy przed Inwestorami/ Klientami oraz innymi instytucjami i urzędami;
  • Dbałość o dobre relacje z Klientami i partnerami biznesowymi

Nasze wymagania:

  • Umiejętność i łatwość nawiązywania kontaktów i prowadzenia rozmów z osobami na wszystkich szczeblach w organizacji, w tym z Zarządem Spółki;
  • Wykształcenie wyższe budowlane – warunek konieczny;
  • Min. 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, poparte sukcesami w pozyskaniu kontraktów lub nowych projektów dla firmy;
  • Znajomości branży budowlanej w zakresie budowy obiektów kubaturowych/logistycznych/przemysłowych;
  • Posługiwania się językiem angielskim w mowie i piśmie na poziomie min. B2 (warunek konieczny);
  • Praktyczną znajomość oprogramowania: MS Office, AutoCad, MS Project;
  • Doświadczenie na budowie – mile widziane;
  • Umiejętność zarządzania zespołem;
  • Otwartość na nowoczesne rozwiązania BIM w przygotowaniu oferty;
  • Umiejętność konstruktywnego rozwiązywania problemów i szukania rozwiązań;
  • Dokładność , sumienność i skrupulatność w realizacji zadań;
  • Odpowiedzialność;
  • Skuteczność;
  • Umiejętność podejmowania inicjatywy, kreatywność;
  • Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych, odporność na stres, praca pod presją czasu;
  • Umiejętność ustalania priorytetów.

Oferujemy:

  • Rozwój zawodowy wśród pasjonatów tworzących wyjątkową atmosferę pracy;
  • Udział w ambitnych projektach przy wsparciu najlepszych ekspertów w branży,
  • Zatrudnienie na umowę o pracę,
  • Stabilne i atrakcyjne warunki zatrudnienia,
  • Szeroki pakiet benefitów.
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Typ etatu
Pełny etat
Atlas Ward
Profil firmy
Branża
Budownictwo
Liczba pracowników
148
Założone w
1999
Miasto
Poznań

Podobne ogłoszenia

Inne podobne oferty pracy, które mogą Cię zainteresować