Wczytywanie...

Twoje zadania:

  • Przeprowadzanie szkoleń pracowników oraz podwykonawców w zakresie BHP
  • Inspekcje BHP – kontrola warunków pracy i przestrzegania przepisów BHP
  • Spotkania z kierownikami – doradztwo w zakresie stosowania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy
  • Posiedzenia komisji BHP – uczestnictwo w konsultacjach w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy
  • Instrukcje BHP – opiniowanie szczegółowych instrukcji BHP na poszczególnych stanowiskach pracy
  • Prowadzenie ćwiczeń ewakuacyjnych – szkolenie pracowników i udział w ćwiczeniach

Nasze wymagania:

  • Zawód technika bezpieczeństwa i higieny pracy, co najmniej trzyletni staż pracy w służbie BHP, lub wyższe wykształcenie o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, lub ukończone studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy
  • Doświadczenie zawodowe w obszarze BHP w firmach produkcyjnych lub logistycznych
  • Umiejętność pracy zespołowej
  • Umiejętność analitycznego myślenia i skutecznej komunikacji
  • Bardzo dobra organizacja pracy
  • Biegła znajomość przepisów prawa w zakresie BHP
  • Znajomość MC Office
  • Samodzielność w podejmowaniu działań
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Typ etatu
Pełny etat
Branża
Sprzedaż/Handel
Liczba pracowników
1000
Założone w
2004
Miasto
Poznań