Wczytywanie...
2023-04-09
W naszym zespole będziesz odpowiadać za:
  • Wsparcie użytkowników (Klient wewnętrzny) w obszarze sprzętu teleinformatycznego.
  • Przygotowanie i montaż sprzętu w placówkach na obszarze podległego regionu.
  • Udział w projektach realizowanych w jednostce.
  • Diagnozowanie i analizę zgłaszanych problemów, wdrażanie uzgodnionych rozwiązań, obsługę zgłoszeń w systemie Service Desk.
  • Naprawy, przeglądy i konserwacje sprzętu komputerowego i sieciowego.
  • Podejmowanie działań usprawniających pracę własną i innych.
Nasze wymagania:
  • Minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku.
  • Prawo jazdy kat. B – ze względu na mobilny charakter pracy.
  • Gotowość do podjęcia pracy w systemie dyżurowym, również w weekendy (okazjonalnie).
  • Komunikatywność, samodzielność, umiejętność podejmowania decyzji.
  • Swobodna obsługa aplikacji pakietu MS Office.
  • Wykształcenie min. średnie techniczne.
Mile widziane:
  • Doświadczenie w pracy z Famoc, AD, DHCP, SCCM, Jira.
  • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca czytanie dokumentacji technicznej.
Oferujemy Ci:
  • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę.
  • Premię uzależnioną od wyników i zaangażowania.
  • Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach.
  • Kartę MultiSport i Ubezpieczenie Grupowe na korzystnych warunkach.
  • System szkoleń i programów rozwojowych.
  • Dostęp do Wewnętrznej Giełdy Pracy.
  • Przyjazną atmosferę w pracy.
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Typ etatu
Pełny etat
Bank PEKAO S.A.
Profil firmy
Branża
Finanse
Liczba pracowników
13497
Założone w
1929
Miasto
Warszawa

Podobne ogłoszenia

Inne podobne oferty pracy, które mogą Cię zainteresować