Wczytywanie...
2024-01-16

Jako Technik instalator będziesz odpowiedzialny za:

  • wykonywanie planowanych przeglądów gwarancyjnych, planowanie grafiku zgodnie z wytycznymi firmy na własnym terenie z przestrzeganiem wszystkich procedur oraz regulacji międzynarodowych
  • upewnienie się, że wszystkie zadania są wykonywane zgodnie z odpowiednimi przepisami ustawowymi oraz lokalnymi politykami i kodeksami postępowania, w tym BHP i procedurami bezpiecznej pracy, zgłaszając tym samym wszelkie incydenty medyczne, ODB – out of box, wady produktu
  • uzupełnienie dokumentacji technicznej po wykonanej instalacji lub naprawie: paszport techniczny, karty pracy w postaci papierowej lub elektronicznej
  • współpracę z klientem, po potwierdzeniu dostawy/naprawy kontakt z osobą odpowiedzialną w celu umówienia wizyty, koordynacja i planowanie grafiku wyjazdów – efektywne zarządzanie czasem pracy w koordynacji z biurem Arjo
  • umawianie się na wizyty w placówkach i dotrzymywanie wyznaczonych wizyt a po przyjeździe na miejsce docelowe, poinformowanie odpowiednich pracowników o powodzie wizyty, zabezpieczenie wymaganych upoważnień (jeśli wymagane) placówki na swobodne poruszanie się po terenie zakładu
  • zabezpieczenie miejsca pracy lub napraw w odpowiednie materiały dodatkowe i narzędzia
  • po wykonanych pracach upewnienie się że miejsce pracy zostało wysprzątane i wszelkie odpady i zużyte materiały zostały zabrane do utylizacji
  • przedstawienie uwag firmie Arjo po wizycie w siedzibie klienta odnośnie miejsca instalacji lub naprawy w postaci pisemnej
  • utrzymanie wszystkich narzędzi, części oraz sprzętu diagnostycznego w nienagannym porządku oraz przetrzymywanie w odpowiednich warunkach sanitarnych. Zgłaszanie braków, zużycia narzędzi lub uszkodzenia do swojego menadżera w celu autoryzacji wymiany takiego narzędzia
  • pilnowanie stanu części w pojeździe służbowym, zamawianie części według potrzeb.
  • ścisłe przestrzeganie firmowych procedur i polityki wewnętrznej firmy
  • wspomaganie inżynierów serwisu lub przedstawicieli handlowych w razie potrzeby
  • przestrzeganie zasad zapobiegania zakażeniom i ich kontroli aby chronić siebie, pacjentów, personel i osoby odwiedzające pacjentów przed zakażeniami związanymi z opieką zdrowotną
  • przestrzeganie noszenia odzieży firmowej podczas pracy, podstawowego sprzętu ochrony osobistej (PPE) jak: utwardzane buty z ochroną na palce stup, rękawiczki ochronne, jednorazowe, kamizelka odblaskowa, kask ochronny itp.

Umiejętności i doświadczenie, których będziesz potrzebować na tym stanowisku:

  • wykształcenie minimum średnie: Technik Mechanik, Technik Elektryk, Technik Electro-Mechanik, Monter instalacji przemysłowych lub pokrewne instalacje systemów wentylacyjnych czy klimatyzacji
  • preferowana wiedza i umiejętności w instalacjach systemów przemysłowych, instalacji sufitowych, kolumn medycznych, układów i systemów wentylacji, systemów  klimatyzacji czy instalacji elektrycznych
  • znajomość języka angielskiego poziom: B lub wyżej
  • prawo jazdy kat: B, B1
  • uprawnienia SEP min 1kV
  • praca na wysokościach do 3m w pomieszczeniach zamkniętych
  • przenoszenie- prawnie określonych ciężarów związanych ze specyfiką pracy
  • umiejętność obsługi komputera, podstawowe systemy Microsoft Office
  • umiejętność logicznego rozwiązywania problemów związanych ze specyfiką pracy
  • doskonały poziom etyki osobistej, profesjonalizm. Zachowanie dyskrecji podczas rozmów z klientami
  • doskonałe umiejętności komunikacyjne w relacjach z klientami i personelem medycznym.
  • zdolności sprzedażowe będą dodatkowym atutem
  • doświadczenie z urządzeniami hydraulicznymi, mechanicznymi, elektrycznymi i elektronicznymi (mile widziane doświadczenie w branży medycznej, przemysłowej lub AGD), zdolności manualne wymagane
  • branie odpowiedzialności za wykonywaną pracę, klienta i sprzęt zainstalowany w placówce
  • dyspozycyjność i gotowość do pracy na terenie całego kraju

Co oferujemy:

Będziesz wspierać naszą wizję bycia najbardziej zaufanym partnerem w osiąganiu korzystnych rezultatów wobec osób stojących przed wyzwaniami związanymi z mobilnością. W zamian otrzymasz nasze pełne wsparcie, możliwość szkolenia swoich umiejętności oraz rozwoju zawodowego. 

Nasi pracownicy współpracują z nami na podstawie umowy o pracę, korzystają z takich benefitów jak m.in. karta Multisport, prywatna opieka medyczna czy ubezpieczenie grupowe. 

Dodatkowo możesz liczyć na:

  • prowizję od sprzedaży części i gotowych produktów Arjo
  • roczny bonus z wyniki pracy serwisu
  • kartę służbową
  • telefon i komputer służbowy
  • pojazd służbowy, narzędzia i kompletny sprzęt diagnostyczny
  • szkolenia z obsługi urządzeń medycznych, procedur serwisowych i rozwiazywania problemów  poparte międzynarodowym certyfikatem Arjo
  • zapewniamy odzież firmową na wszystkie pory roku
  • pracę z przyjaznym zespołem działów Serwisu, Back Office i Sprzedaży
  • dofinansowania szkoleń i kursów oraz możliwość rozwoju umiejętności w ramach naszej Akademii Wewnętrznego Trenera
  • dodatki z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (m.in. dofinansowanie wypoczynku, bony świąteczne, wyprawki szkolne)
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Typ etatu
Pełny etat
ArjoHuntleigh Polska
Profil firmy
Branża
Produkcja/Przemysl
Liczba pracowników
6000
Założone w
1957
Miasto
Komorniki

Podobne ogłoszenia

Inne podobne oferty pracy, które mogą Cię zainteresować