Jako Technik instalator będziesz odpowiedzialny za:
- wykonywanie planowanych przeglądów gwarancyjnych, planowanie grafiku zgodnie z wytycznymi firmy na własnym terenie z przestrzeganiem wszystkich procedur oraz regulacji międzynarodowych
- upewnienie się, że wszystkie zadania są wykonywane zgodnie z odpowiednimi przepisami ustawowymi oraz lokalnymi politykami i kodeksami postępowania, w tym BHP i procedurami bezpiecznej pracy, zgłaszając tym samym wszelkie incydenty medyczne, ODB – out of box, wady produktu
- uzupełnienie dokumentacji technicznej po wykonanej instalacji lub naprawie: paszport techniczny, karty pracy w postaci papierowej lub elektronicznej
- współpracę z klientem, po potwierdzeniu dostawy/naprawy kontakt z osobą odpowiedzialną w celu umówienia wizyty, koordynacja i planowanie grafiku wyjazdów – efektywne zarządzanie czasem pracy w koordynacji z biurem Arjo
- umawianie się na wizyty w placówkach i dotrzymywanie wyznaczonych wizyt a po przyjeździe na miejsce docelowe, poinformowanie odpowiednich pracowników o powodzie wizyty, zabezpieczenie wymaganych upoważnień (jeśli wymagane) placówki na swobodne poruszanie się po terenie zakładu
- zabezpieczenie miejsca pracy lub napraw w odpowiednie materiały dodatkowe i narzędzia
- po wykonanych pracach upewnienie się że miejsce pracy zostało wysprzątane i wszelkie odpady i zużyte materiały zostały zabrane do utylizacji
- przedstawienie uwag firmie Arjo po wizycie w siedzibie klienta odnośnie miejsca instalacji lub naprawy w postaci pisemnej
- utrzymanie wszystkich narzędzi, części oraz sprzętu diagnostycznego w nienagannym porządku oraz przetrzymywanie w odpowiednich warunkach sanitarnych. Zgłaszanie braków, zużycia narzędzi lub uszkodzenia do swojego menadżera w celu autoryzacji wymiany takiego narzędzia
- pilnowanie stanu części w pojeździe służbowym, zamawianie części według potrzeb.
- ścisłe przestrzeganie firmowych procedur i polityki wewnętrznej firmy
- wspomaganie inżynierów serwisu lub przedstawicieli handlowych w razie potrzeby
- przestrzeganie zasad zapobiegania zakażeniom i ich kontroli aby chronić siebie, pacjentów, personel i osoby odwiedzające pacjentów przed zakażeniami związanymi z opieką zdrowotną
- przestrzeganie noszenia odzieży firmowej podczas pracy, podstawowego sprzętu ochrony osobistej (PPE) jak: utwardzane buty z ochroną na palce stup, rękawiczki ochronne, jednorazowe, kamizelka odblaskowa, kask ochronny itp.
Umiejętności i doświadczenie, których będziesz potrzebować na tym stanowisku:
- wykształcenie minimum średnie: Technik Mechanik, Technik Elektryk, Technik Electro-Mechanik, Monter instalacji przemysłowych lub pokrewne instalacje systemów wentylacyjnych czy klimatyzacji
- preferowana wiedza i umiejętności w instalacjach systemów przemysłowych, instalacji sufitowych, kolumn medycznych, układów i systemów wentylacji, systemów klimatyzacji czy instalacji elektrycznych
- znajomość języka angielskiego poziom: B lub wyżej
- prawo jazdy kat: B, B1
- uprawnienia SEP min 1kV
- praca na wysokościach do 3m w pomieszczeniach zamkniętych
- przenoszenie- prawnie określonych ciężarów związanych ze specyfiką pracy
- umiejętność obsługi komputera, podstawowe systemy Microsoft Office
- umiejętność logicznego rozwiązywania problemów związanych ze specyfiką pracy
- doskonały poziom etyki osobistej, profesjonalizm. Zachowanie dyskrecji podczas rozmów z klientami
- doskonałe umiejętności komunikacyjne w relacjach z klientami i personelem medycznym.
- zdolności sprzedażowe będą dodatkowym atutem
- doświadczenie z urządzeniami hydraulicznymi, mechanicznymi, elektrycznymi i elektronicznymi (mile widziane doświadczenie w branży medycznej, przemysłowej lub AGD), zdolności manualne wymagane
- branie odpowiedzialności za wykonywaną pracę, klienta i sprzęt zainstalowany w placówce
- dyspozycyjność i gotowość do pracy na terenie całego kraju
Co oferujemy:
Będziesz wspierać naszą wizję bycia najbardziej zaufanym partnerem w osiąganiu korzystnych rezultatów wobec osób stojących przed wyzwaniami związanymi z mobilnością. W zamian otrzymasz nasze pełne wsparcie, możliwość szkolenia swoich umiejętności oraz rozwoju zawodowego.
Nasi pracownicy współpracują z nami na podstawie umowy o pracę, korzystają z takich benefitów jak m.in. karta Multisport, prywatna opieka medyczna czy ubezpieczenie grupowe.
Dodatkowo możesz liczyć na:
- prowizję od sprzedaży części i gotowych produktów Arjo
- roczny bonus z wyniki pracy serwisu
- kartę służbową
- telefon i komputer służbowy
- pojazd służbowy, narzędzia i kompletny sprzęt diagnostyczny
- szkolenia z obsługi urządzeń medycznych, procedur serwisowych i rozwiazywania problemów poparte międzynarodowym certyfikatem Arjo
- zapewniamy odzież firmową na wszystkie pory roku
- pracę z przyjaznym zespołem działów Serwisu, Back Office i Sprzedaży
- dofinansowania szkoleń i kursów oraz możliwość rozwoju umiejętności w ramach naszej Akademii Wewnętrznego Trenera
- dodatki z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (m.in. dofinansowanie wypoczynku, bony świąteczne, wyprawki szkolne)